Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ellinator - Echo-λόγιο


Ο Tasos Ellinator απαντά: 
1) Τι συμβολίζει το όνομα σας;
Tο όνομα της μπάντας (Ellinator) Έλλην με την αγγλική κατάληξη ator . Δεν συμβολίζει κάτι...άπλα είμαι εγώ ...

2) Χρήμα ή δόξα;
Έχω γράψει πολλά cd και δεν σκέφτηκα να βγάλω λεφτά από αυτά..το χρήμα αν και χρειάζεται πάρα πολύ(όσο τα χρειάζομαι εγώ τα χρειάζονται και άλλοι) δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες μου.

3) Πως θα προβάλεις με μια λέξη ή μια φράση την μπάντα σου;
ellinator...one man band...Δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω.

4) Σημείο μηδέν της μπάντας...
 Ο πρώτος δίσκος το 1999, αλλά πολύ χάλια ήχος. .Επανα-ηχογραφήθηκαν το 2005 .

5) Τι μουσική σας εκφράζει λιγότερο ή καθόλου;
Προσωπικά...τα τσιφτετέλια..τα σκυλάδικα...τα "ελληνικά".

6) Αν ήταν υπερόπλο η μουσική που θα την χρησιμοποιούσατε;
Στο να δείξω την αλήθεια στον κόσμο 

7) Με ποιον θα θέλατε να ανεβείτε στην σκηνή;
Πρώτα με τον Ozzy .Μετά με halford 

8) Η μουσική σαν πολιτική ή θρησκευτική έκφραση;
Η μουσική σαν ιατρική 

9) Οι επιρροές σας;
ozzy-black sabbath-dio-judas priest-testament-death-βασικά...πάρα πολλοί. 

10) Μέσον ή σκοπός το συγκρότημα;
Ο Ellinator είναι τζάμπα...αυτός είναι ο στόχος μου...τώρα για live δεν ξέρω...μόνο αν παίξω με rockadealia μπορεί να πω κάνα τραγούδι... 

11) Μέσον ή σκοπός η μουσική;
Ξεκίνησα να παίζω μουσική με σκοπό να γράφω τραγούδια..

12) Το ταλέντο συνοδεύει την αλαζονεία ή την ταπεινοφροσύνη;
Ανάλογα τους γονείς.

13) Συμβολικά με ποιο ζώο θα παρομοιάζατε την μπάντα;
Το βόδι (βουβάλι) ! Που είναι και το κινέζικο ζώδιο μου νομίζω ...


14) Μια ευχή για την μπάντα
Να γράφω πάντα ότι θέλω!

15) Ποιο είναι το πιο σκοτεινό σημείο της μουσικής δημιουργίας;
black sabbath - black sabbath

Θα τους βρείτε εδώ: https://www.facebook.com/tasos.ellinator?ref=tn_tnmn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου