Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Πνευματική Διάψευση / Spiritual Contradiction - Echo-λόγιο


Ο Αλέξης απαντά για τους Πνευματική Διάψευση - Spiritual Contradiction:

 1) Τι συμβολίζει το όνομα σας;
Το όνομα συμβολίζει την διάψευση της πνευματικότητας...Με πιο κατανοητό τρόπο την άρνηση των ανθρώπων να βλέπουν τα πράγματα της καθημερινότητας πιο ''βαθιά'' απ' ότι θα έπρεπε.

2) Χρήμα ή δόξα;
Κανένα από τα δυο..Ταξίδι στις μουσικές μας περιπλανήσεις.

3) Πως θα προβάλεις με μια λέξη ή μια φράση την μπάντα σου;
Ξεσηκωμός για καινούργιους ορίζοντες.

4) Σημείο μηδέν της μπάντας
Η επανασύνδεση μας στα τέλη του 2013 μετά από 13 χρόνια..

5) Τι μουσική σας εκφράζει λιγότερο ή καθόλου;
Ότι έχει να κάνει με τα σκυλοpop τραγουδάκια που βγαίνουν τα τελευταία χρόνια και κάθεται η μάζα του κόσμου και ασχολείται με αυτά..

6) Αν ήταν υπερόπλο η μουσική που θα την χρησιμοποιούσατε;
Σε ότι αφορά την κοινωνία γενικότερα..Να χτυπήσει στα μηνίγγια μήπως και ξυπνήσουν από τον λήθαργο που τους περιβάλλει.

7) Με ποιον θα θέλατε να ανεβείτε στην σκηνή;
Προσωπικά θα ήθελα με διάφορες μπάντες..Όμως η υπέρτατη θα ήταν φυσικά οι Floyd αν και δεν μπορώ να πω πως ταιριάζουμε μεταξύ μας μουσικά...

8 ) Η μουσική σαν πολιτική ή θρησκευτική έκφραση;
Κατά βάση πιστεύω ότι όλα ξεκινάνε από τον δημιουργό και τι μηνύματα προσπαθεί να περάσει μέσα απ'τα τραγούδια του.Πιστεύω με βάση την δική μας μπάντα πολιτική έκφραση.

9) Οι επιρροές σας;
Οι επιρροές μας έχουν να κάνουν με όλα τα παρακλάδια της Punk Rock και Metal σκηνής γενικότερα..

10) Μέσον ή σκοπός το συγκρότημα;
Μέσον δημιουργίας και έκφρασης.

11) Μέσον ή σκοπός η μουσική;
Εξάρτηση.

12) Το ταλέντο συνοδεύει την αλαζονεία ή την ταπεινοφροσύνη;
Σαφώς την ταπεινοφροσύνη άσχετα αν για κάποιους στην πορεία αλλάζει σε αλαζονεία..Την ''βλέπουνε'' βιρτουόζοι μουσικοί...

13) Συμβολικά με ποιο ζώο θα παρομοιάζατε την μπάντα;
Δεν το έχω σκεφτεί,όμως με βάση έτσι όπως λειτουργεί η μπάντα σε όλα με την κουκουβάγια....χεχε..

14) Μια ευχή για την μπάντα
Να συνεχίζει να γράφει μουσικές ποιοτικές.

15) Ποιο είναι το πιο σκοτεινό σημείο της μουσικής δημιουργίας;
Την στιγμή που παίρνει σάρκα και οστά ένα τραγούδι όταν παίζεται για πρώτη φορά απ' όλους μας..

Πνευματική Διάψευση - Ο Κόσμος Δίχως Φτερά



θα επικοινωνήσετε εδώ: pnevmatikidiapsefsi@gmail.com

Dionysos (Διόνυσος) - Echo-λόγιο


Ο Jim Hionatos Petrovitsis απαντά για τους Dionysos Rockband - Διόνυσος
1) Τι συμβολίζει το όνομα σας;
Την μουσικη μας, τις σκεψεις μας για αυτήν τις επιρροές μας και τα όνειρά μας

2) Χρήμα ή δόξα;
Δόξα, το χρήμα πολλοί εμίσησαν την δόξα ουδείς

3)Πως θα προβάλεις με μια λέξη ή μια φράση την μπάντα σου;
Sex and drugs and Rock and roll

4) Σημείο μηδέν της μπάντας
Ο δεύτερος δίσκος μας από το ναδίρ στα όρια διάλυσης βρεθήκαμε στο ζενίθ και το συμβόλαιο με μεγάλη δισκογραφική εταιρία

5) Τι μουσική σας εκφραζει λιγότερο ή καθόλου;
Η στρατευμένη

6) Αν ήταν υπερόπλο η μουσική που θα την χρησιμοποιουσατε;
Στο μυαλό εκεί που πρέπει να χτυπάει

7) Με ποιον θα θέλατε να ανεβείτε στην σκηνή;
Με τους Floyd

8 ) Η μουσική σαν πολιτική ή θρησκευτική έκφραση;
Η μουσική είναι κάτι μεγαλύτερο εμπεριέχει και την πολιτική και πάντα λειτουργούσε έτσι προσπαθώντας να αλλάξει τα πράγματα και έτσι πρέπει να λειτουργεί ποτέ όμως στρατευμένα όσο αναφορά την θρησκευτική έκφραση η μουσική είναι από μόνη της θρησκεία με θεούς ύμνους και ναούς

9) Οι επιρροές σας;
Doors, Floyd, Χατζηδακις, Τρύπες, Audioslave, Nirvana, Σπαθια κ.α.

10) Μέσον ή σκοπός το συγκρότημα;
Μέσον

11) Μέσον ή σκοπός η μουσική;
Μέσον

12) Το ταλέντο συνοδεύει την αλαζονεία ή την ταπεινοφροσύνη;
Δύσκολα συναντάς ταλέντο χωρίς αλλαζονεία αλλά η ταπεινοφροσύνη σε κρατάει κοντά στις ρίζες και στο νόημα

13) Συμβολικά με ποιο ζώο θα παρομοιάζατε την μπάντα;
Ίσως με κάποιο μυθολογικό το φοίνικα που ξαναγεννιέται από τις στάχτες του γιατι στα τόσα χρόνια πορείας αυτό κάνουμε και πάλι από την αρχή

14) Μια ευχή για την μπάντα
Να είμαστε καλά να παίζουμε μουσική

15) Ποιο είναι το πιο σκοτεινό σημείο της μουσικής δημιουργίας;

Όταν ο θάνατος συναντά τον έρωτα και η αυτοκαταστροφή την δημιουργία


Θα τους βρείτε εδώ: http://www.dionysosrockband.gr/
Θα μπορείτε να τους ακούσετε και δω: http://dionysosgr.bandcamp.com/ ( με την τιμή 0 μπορείτε να τους κατεβάσετε δωρεάν ) 

ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ (Prassein Aloga)


Η αρχή έγινε τον Σεπτέμβρη του 1995, όταν ο Τάσος Οικονομίδης πήγε σαν μάρτυρας υπεράσπισης σε δικαστήριο που είχε ο Μάκης Βάρκας, για διατάραξη κοινής ησυχίας! Αργότερα, και μετά την πανηγυρική αθώωση, πίνοντας τον καφέ τους σε κάποια καφετέρια, είχαν την ιδέα να ανοίξουν ένα στούντιο, έτσι για να θυμηθούν τα παλιά, (άλλωστε προϋπήρξαν στην ίδια μπάντα, τους Dark Horizon, στις αρχές του '80) και για να βοηθήσουν από θέμα χώρου κάποιες μπάντες. Χωρίς να το πολυσκεφτούν, ως συνήθως, και πράττοντας άλογα, το άνοιξαν.

Σ' αυτό λοιπόν το στούντιο πήγαινε ο Ηλίας Πετρογιάννης, με ένα σχήμα που είχε τότε και αφού γνωρίστηκε και τα βρήκε, μουσικά, με τον Τάσο, κατέληξαν να παίζουν οι δυο τους, αρχές του '96, κομμάτια του Ηλία, που αργότερα συμπεριλήφθηκαν στο πρώτο τους cd. Οι "Πράσσειν Άλογα" είχαν ήδη γεννηθεί και κατά τα τέλη του '96 αποφάσισαν να κάνουν, με δικά τους έξοδα, την παραγωγή του cd, ενώ είχε ήδη έρθει στην παρέα κι ο Παναγιώτης Μπαρκόπουλος, φίλος του Τάσου, για να αναλάβει το μπάσο. Δυο μέρες πριν την έναρξη των ηχογραφήσεων εμφανίστηκε ο Θανάσης Δημητρακούδης στα φωνητικά, συστημένος από τον Γιώργο Ελευθέρογλου των "Ελληνιστάν". Έτσι λοιπόν ηχογραφήθηκαν δέκα τραγούδια με συνοπτικές διαδικασίες, εφόσον την παραγωγή την αναλάμβαναν οι ίδιοι και τα χρήματα ήταν περιορισμένα. Το project έφτασε στα αυτιά της "Virgin" και έτσι γλίτωσαν τα έξοδα της παραγωγής, αφού τα ανέλαβε η εταιρεία και το ντεμπούτο cd "Βασίσου Πάνω Σου" είναι πια γεγονός, στις αρχές του '98.

Η μπάντα γυρίζει την Ελλάδα και παίζει ζωντανά όπου μπορεί. Από μικρά επαρχιακά bars μέχρι και μεγάλα φεστιβάλ. Στα τέλη του '99 ηχογραφείται και κυκλοφορεί το δεύτερο cd τους με τίτλο "Ο Εχθρός Mου". Οι εμφανίσεις συνεχίζονται, αλλά, έπονται αλλαγές. Ο Παναγιώτης αναγκάζεται να εγκαταλείψει, αφού οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις δεν του αφήνουν ελεύθερο χρόνο να ασχοληθεί με την μπάντα κι έτσι ο Νίκος Δημακίδης πιάνει το μπάσο και φέρνει καινούργιο αέρα. Στο μεταξύ το ενδιαφέρον της "Virgin" για τις ελληνόφωνες ροκ μπάντες σταματάει κι έτσι η μπάντα αλλάζει εταιρεία και ηχογραφούν το τρίτο τους cd, ωριμότεροι πλέον, με την "Plus Rec", με τίτλο "Θέλω Να Σου Μιλήσω", το 2003. Έτσι καθιερώνονται στην ελληνική σκηνή και είναι από τις ελάχιστες μπάντες της εναλλακτικής σκηνής που συνεχίζουν.
Όμως καθώς περνάνε τα χρόνια, διάφορες καταστάσεις και δυσκολίες οδηγούν σε αδιέξοδα κι έτσι ο Θανάσης αποφασίζει να ασχοληθεί περισσότερο με το δικό του project. 'Ύστερα από μερικές δοκιμές καταλήγουν πλέον στον Άγγελο Γουζέτο, ενώ παράλληλα δουλεύουν καινούργιο υλικό. Το Νοέμβρη του 2005 ο Νίκος αποφασίζει να εγκαταλείψει κι αυτός την μπάντα και στη θέση του έρχεται ο Κώστας Ταλταμπάνης. Το καλοκαίρι του 2006, οι ανάγκες του συγκροτήματος για τη χρήση πλήκτρων στις συναυλίες έφερε τον Γιώργο Σπύρογλου.

Τέλη του ίδιου χρόνου κυκλοφορούν την τέταρτη δουλειά τους με τίτλο "4" από την "Ano Kato Records". Με την ίδια σύνθεση, αλλά με πιο μεταλλική διάθεση, καθώς τους εκφράζει περισσότερο, ηχογραφούν και κυκλοφορούν το 2009, το άλμπουμ "Ένας Υπέροχος Κόσμος". Συνεχίζοντας τη διαδρομή τους και βλέποντας ότι πλέον, μόνο οι ανεξάρτητες παραγωγές προχωρούν στην Ελλάδα, αποφασίζουν να παίξουν καθαρό Heavy Metal, άλλωστε ήταν και η μουσική που άκουγαν από μικροί και στο κάτω – κάτω, πλέον έπαιζαν μόνο για την προσωπική τους ευχαρίστηση και τους πιστούς οπαδούς τους. Άλλαξαν μάλιστα το στίχο τους σε αγγλικό και για τις ανάγκες μεγαλύτερης έντασης και περισσότερων κιθαριστικών lead, έγινε μόνιμο μέλος ο Άνθιμος Μάντι. Έτσι κυκλοφορούν το «Midas Touch». Στο συγκεκριμένο άλμπουμ, βοήθησε και ο Κώστας Βρεττός. Το 2013, ενώ έχει αποχωρήσει ο Γιώργος Σπύρογλου, ηχογραφούν και κυκλοφορούν το έβδομο άλμπουμ τους, με τίτλο "Under Surveillance", σε καθαρά μέταλ μονοπάτια και ίσως στην καλύτερη στιγμή της δεκαοκτάχρονης ιστορίας τους.
Ναούμ Αθ. Βάρκας. (Makis Agnostos ) 

ΠΡΑΣΣΕΙΝ ΑΛΟΓΑ (Prassein Aloga) - Στιγμές


Η ζωή, όπως και το rock'n'roll, είναι ένα ενδελεχές με μία και μοναδική της μονιμότητα.... την συνεχή μεταβολή της. Το παρελθόν, αλλά και το μέλλον είναι απλά φαντασιώσεις, ωραιοποιημένες ή διαστρεβλωμένες. Η πραγματικότητα είναι απλά ένα παρόν, που αποτελείται από στιγμές και αυτές δημιουργούν και την ιστορία. Μερικές φορές όμως, δημιουργούν και όμορφες ιστορίες. Αν και μια στιγμή μπορεί να σηματοδοτεί και την έναρξη μιας ιστορίας, που θα κρατήσει για πολλά χρόνια και αυτή απλά να μετουσιωθεί ή ακόμα να μεταμφιεστεί σε ένα τραγούδι.
Η στιγμή απόφασης για να δημιουργηθεί ένα στούντιο από τον Τάσο Οικονομίδη και τον Μάκη Βάρκα, πρώην μέλη των Dark Horizon και Renegade για να φιλοξενούν ροκ μπάντες της Θεσσαλονίκης. Ακολουθεί ένα ντόμινο στιγμών που οδηγεί τελικά στην δημιουργία μιας από τις πιο γνωστές μπάντες της ελληνικής ροκ σκηνής της δεκαετίας του '90. Το ντεμπούτο τους άλμπουμ "Βασίσου πάνω σου" του 1998 περιλάμβανε από τις πιο δυνατές μουσικές στιγμές της ελληνόφωνης μουσικής σκηνής, κάνοντας ταυτόχρονα και μια τεράστια εμπορική επιτυχία. Αλλά μέσα στα 10 τραγούδια, τα οκτώ από αυτά έφερε ο Ηλίας Πετρογιάννης από τη προηγούμενη του μπάντα, υπήρχε και το "Στιγμές", το προτελευταίο τραγούδι που μπήκε στο άλμπουμ αυτό.
Το τραγούδι ανήκει στον Ηλία Πετρογιάννη, που αρχικά είχε μελοποιήσει τους στίχους της Σώτια Τσώτου από το ποίημα της "Είναι κάτι παιδιά". Είναι κάτι παιδιά διαλεγμένα/ παιδιά ένας άλλος λαός/ δε θα μοιάσουν σε μένα/ δε θα μοιάσουν σε σένα ποτέ ευτυχώς. Το ποίημα έπεσε στα χέρια του, από ένα φίλο του που η μικρή του αδελφή ήταν ένα παιδί με ειδικές ανάγκες. Και το ποίημα αυτό αναφέρεται σε αυτά τα παιδιά. Αλλά μπροστά στο γεγονός του μπλεξίματος με τα πνευματικά δικαιώματα, στο τραγούδι ενσαρκώθηκαν διαφορετικοί στίχοι και πάντα με διάμεσο τον δημιουργό του τραγουδιού. Είναι κάτι στιγμές/ διαλεγμένες στιγμές/ που περνούν μια φορά/ Κι όταν μένεις μονάχος/ στο σκοτάδι σκυφτός/ τις σκιές κυνηγάς. Και αυτό έγινε την ώρα της δουλειάς του καλλιτέχνη. Ώς γνωστό στην Ελλάδα ελάχιστοι μουσικοί ζουν από τις δημιουργίες τους και οι περισσότεροι είναι απλά κατ' όνομα καλλιτέχνες, μπλεγμένοι απλά σε κάποια γρανάζια κομματικών ή συστηματικών μηχανισμών.
Αν και οι στίχοι απλά ταίριαξαν στη ήδη έτοιμη μελωδία, όταν γραφόταν, η σημασία τους φτάνει σε κάποια μεταφυσικά επίπεδα για τους παρόντες στην ηχογράφηση του άλμπουμ. Και όπως συμβαίνει στην πραγματική ποίηση για τον καθένα συμβόλιζαν και μια προσωπική ιστορία, ένα σύνολο από στιγμές ....
Είναι κάτι στιγμές
που σαν σύννεφα χάνονται

στον ουρανό
Jacek Maniakowski